ЦИФРОВИЙ УНІВЕРСИТЕТ ЯК ПРОСТІР ДЛЯ ПЕРЕОСМИСЛЕННЯ ЦІННОСТЕЙ ВИЩОЇ ОСВІТИ В КОНТЕКСТІ СТАЛОГО РОЗВИТКУ

Журнал
Журнал
Вид
Журнал
Дата
Журнал
DOI
Журнал
Анотація
Журнал
Мова
Журнал
URL
Журнал

Назва видання

Стратегічні пріоритети сталого розвитку в умовах глобальної економічної трансформації : Наукова монографія.

Тип

Стаття

Дата

June 30, 2025

Автори

Бобро Наталія

DOI

https://doi.org/10.30525/978-9934-26-575-4-14

Аннотація

Цифрова трансформація вищої освіти – це не суто інструментальний процес, а глибока аксіологічна зміна, яка виходить за межі традиційних епістемологічних рамок, інституційної функції університету та онтології освітньої взаємодії. У контексті глобалізації та формування цифрового суспільства відбувається радикальна трансформація не тільки механізмів передачі знань, але й парадигмальних основ освіти, соціокультурних вимог до неї та моделей суб'єктивності її учасників. Цей процес є природним етапом еволюції знань, що вимагає комплексного переосмислення. У цьому контексті особливого значення набуває концепція цифрового університету як нового типу освітнього простору, що поєднує функції генерування, збереження та передачі знань із місією формування критично мислячої, ціннісно орієнтованої та соціально відповідальної особистості. Такий університет не тільки адаптується до цифрової логіки культури, але й відіграє активну роль у її гуманітарній трансформації, створюючи умови для інтелектуального діалогу, етичної взаємодії та сталого розвитку. У цьому випадку цифрова трансформація постає не як технологічна заміна традиційних форм, а як потенціал для відновлення сенсотворчої функції освіти в умовах невизначеності та глобальних викликів.

Мова

Українська

URL

http://www.baltijapublishing.lv/omp/index.php/bp/catalog/view/641/16987/36073-1

Публікації

Консультація з
Наталією Бобро

Дякую за ваш запит!
Oops! Something went wrong while submitting the form.