Цифрова трансформація закладів вищої освіти в контексті сучасних викликів та ризиків
Назва видання
Тип
Дата
Автори
DOI
Аннотація
Метою дослідження є аналіз концептуальних та управлінських засад цифрової трансформації вищих навчальних закладів у контексті сучасних викликів та ризиків. Основна увага приділяється визначенню ключових стратегічних напрямків, інституційних складових та моделей цифрової зрілості, що формують перехід до моделі цифрового університету. Методологічною основою дослідження є якісний підхід, що дозволяє вивчити процеси впровадження управління на основі даних, модернізації цифрової інфраструктури, трансформації послуг та підвищення цифрових компетентностей усіх учасників освітнього процесу. Визначено, що ефективність цифрової трансформації залежить від поєднання проектного підходу з системними моделями оцінки цифрової зрілості, що забезпечує узгодженість змін та сталість інституційного розвитку. Результати дослідження дозволяють окреслити методологічні засади формування адаптивної, інноваційної та академічно відкритої моделі цифрового університету.